انتقاد سايت آينده از بی‌تدبیری سایت کروبی
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

انتقاد سايت آينده از بی‌تدبیری سایت کروبی

سایت اصلاح طلب آینده از بی‌تدبیری سایت کروبی در قبال یکی از مراجع تقلید انتقاد کرد. سایت آینده که در تخریب و اهانت دولت و شخص رئیس‌جمهور و سوژه‌ سازی برای رسانه‌های بیگانه سوابق مشعشعی دارد در یادداشتی به مناسبت وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی برای آزادی شکوری راد، عضو مرکزیت حزب غیرقانونی مشارکت نوشت: سایت سحام نیوز کروبی در پی این اقدام، سخنان موهنی درباره آیت‌الله شبیری زنجانی بیان کرد که نشان دهنده بی‌تدبیری نزدیکان کروبی می‌باشد.

سایت آینده که در میان سایت‌های داخلی نزدیکترین مواضع را نسبت به سایت‌های اپوزیسیون دارد در مطلب خود نوشته سایت کروبی آیت‌الله شبیری زنجانی را در جایگاه یکی از رهبران جنبش سبز فرض کرده که نتوانسته انتظارات مخالفین و منتقدین را برآورده کند و در ادامه نیز باران تهمت و نیش و کنایه را روانه این استاد برجسته حوزه علمیه قم کرده است.

گفتنی است علی شکوری راد عضو مرکزیت حزب مشارکت در پی غیرقانونی اعلام شدن فعالیت این حزب به تحرکات غیر قانونی مبادرت کرده و اهانت‌هایی را به مسئولین قضائی  روا داشت که پس از دستگیری و پذیرش اشتباهات و دادن تعهد برای متوقف کردن اقدامات غیرقانونی و در پی وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی هفته گذشته آزاد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: