نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

 جوانان استکبار ستیز (عکس)


 
 
 
 
 
 
 
حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی؛
راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریكا آغاز شد

راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان با حضور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی آغاز شد.


راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استكبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا آغاز شد. در این راهپیمایی دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل خشم و نفرت خود را از استكبار جهانی به نمایش گذاشتند.

اخبار تكمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

 

سروری: 13 آبان ابهت غرب را شکست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم 13 آبان را روز شکست هیمنه و ابهت پوشالی غرب دانست. پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس در خصوص 13 آبان 1357 که تعدادی از دانش آموزان توسط دولت شریف امامی به شهادت رسیدند و نیز 13 آبان 1358 که تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد و روز مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: 13 آبان بنا بر فرمایش امام(ره) انقلاب دوم بود که هیمنه غرب را شکست.

وی با عنوان اینکه پیش از 13 آبان آمریکا برای خود پرستیژ خاصی ایجاد کرده بود، گفت: هیمنه و ابهتی که آمریکا در خود ایجاد کرده بود تمام قدرت دفاعی و مقاومت نیروهای انقلاب را از بین می‌برد. نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه 13 آبان پوشالی بودن ابهت آمریکا را اعلام کرد، تصریح کرد: برای اولین بار هیمنه آمریکا در 13 آبان شکست که این بزرگترین کار این روز است.

وی با عنوان اینکه از 13 آبان 1358، فروپاشی و افول غرب به خوبی هویدا شد، گفت: 13 آبان 1357 و حضور و شهادت دانش‌آموزان، که غربی گمان می بردند انها در جریان اعتراضات اثرگذار نیستند موجب شد این پیغام برای همه ارسال شود که این انقلاب از دامنه‌های مختلف عبور کرده و توانسته همه عرصه‌های اجتماعی را دربرگیرد.

 

 

لغو جلسه هماهنگی 13 آبان در بنیاد باران

مجید انصاری و موسوی لاری خواستار لغو جلسه دیشب شده اند. به گزارش خبرنگار «جوان آنلاین» قرار بر این بود که عصر دیروز 12 آبان، موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند. در این جلسه که درآستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار بود برگزار شود حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شد.

اما شنیده ها حاکی است مجید انصاری و موسوی لاری دو تن از اعضای مجمع روحانیون مبارز و عضو بنیاد باران توصیه کرده اند که این جلسه لغو شود و عنوان کرده اند در صورتی که این جلسه برگزار شود هر اتفاقی روز 13 ابان بیفتد تبعاتش دامان ما را خواهد گرفت. هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.

 

 

حمایت مشاور سیاسی كروبی از تحریم ایران

مجتبی واحدی مشاور سیاسی كروبی و سردبیر اسبق روزنامه آفتاب که هم اکنون لندن نشین است در آخرین سخنرانی خود در مجمعی ضد ایرانی در آمریكا ضمن تقدیر از حامیان غربی خود بخاطر تحریم ایران خواستار تشدید این تحریم ها شد.

 

به نقل از پایگاه خبری NIAC، واحدی از سران فتنه كه در تابستان سال گذشته از ایران متواری شد در نشست اخیر خود در موسسه بروكینگز آمریكا و در جمع شماری از طرفداران غربی خود از تحریم های آمریكا علیه ایران حمایت كرده و خواستار تشدید تحریم ها شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست "فیلو دیبل" مشاور هیلاری كلینتون در بخش ایران، "ماركوس لونینگ" از مقامات وزارت خارجه آلمان، كنث پولاك از موسسه بروكینگز و "جنیو عبدو" از بنیاد قرن در آمریكا نیز حضور داشتند. كنث پولاك در سخنان خود خواستار حمایت بیشتر دولت های غربی از سران فتنه شد.

"فیل دیبل" مشاور وزیر خارجه آمریكا از احتمال لغو تحریم ها علیه ایران و انعقاد توافقنامه صلح میان دو كشور خبر داد ولی در ادامه بر لزوم فشار بیشتر بر ایران به بهانه نقض حقوق بشر نیز تاكید كرد. "عبدو" نیز تشدید فشارها بر ایران را ضروری دانست لونینگ هم از انتشار بیانیه های متعدد ضد ایرانی در روزنامه های آلمانی خبر داد.

 

 

بهاءالله مهاجرانی و كدیور افندی: با شایعاتی كه خودمان ساخته ایم گول نخ

ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح كرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. «جرس» كه خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینكه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی كه گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی بهاءالله مهاجرانی و كدیور افندی ضمن فرافكنی درباره كانون انتشار این شایعه ادعا می كند كه این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشكل اینجاست كه برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز كردند و دست روی دست گذاشتند كه آری! همین روزهاست كه رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل كند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می كند «احمدی نژاد محصول اتاق فكر بیت است كه در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً كدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه (...) و نه (...) و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها كجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل كند؟

احمدی نژاد همان كسی است كه رهبری آرزو می كرد. احمدی نژاد همان گونه كه در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاكریز نظام را ایفا می كند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است كه به نمونه هایی از آن در كیهان اشاره شده بود.

 

 

امروز ؛ تجمع برابر سفارت انگلیس

پس از لانه جاسوسی دانشجویان و دانش‌آموزان تهرانی امروز پس از حضور در راهپیمایی 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا، در مقابل سفارت انگلیس تجمع می‌كنند. دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه‌های تهران ساعت 12:30 امروزپنجشنبه 13 آبان، پس از حضور در راهپیمایی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی كه در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا برگزار می‌شود، در اعتراض به اظهارات مداخله‌جویانه مقامات انگلیسی و به خصوص اظهارات اخیر جان ساورز رئیس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس(MI6) علیه ایران در مقابل سفارت انگلیس تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌كنند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: