هشداری که خاتمی و احمدی نژاد گرفتند
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

هشداری که خاتمی و احمدی نژاد گرفتند

به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس معتقد است كه وضعيت فعلي حجاب به مراتب بدتر از وضعيت حجاب در دولت اصلاحات بوده است.

محمد تقي رهبر نماينده اصفهان در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني به جلسه هفته گذشته فراكسيون روحانيون مجلس با وزير ارشاد اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مسائل مربوط به حجاب و انتقاد به حجاب در تئاتر و سينما مطرح شد و همة اعضا معتقد بودند كه وضعيت با ارزش‌هاي انقلاب مطابقت ندارد.

وي ادامه داد: به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. اين نماينده مجلس در ادامه خاطر‌نشان كرد:

در دوران اصلاحات نسبت به وضعيت بي‌حجابي به سيد محمد خاتمي رئيس جمهور وقت هشدار دادم، اما در حال‌حاضر متاسفانه بايد بگويم كه وضعيت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دولت اصلاحات است. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس از استمرار جلسات اين فراكسيون با وزارت ارشاد و رئيس سازمان صدا و‌سيما نيز خبر داد.

 





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: