"صدای آمریکا" تریبون جمهوری اسلامی برای حمله به مخالفان است!
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

"صدای آمریکا" تریبون جمهوری اسلامی برای حمله به مخالفان است!

اظهارات یکی از اعضای اتاق فکر لندن که از طریق شبکه تلویزیون VOA منعکس شده، با واکنش منفی و البته جالب مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. به گزارش جنبش سرخ حسینی - به نقل از شبکه ایران، سایت کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب در مطلبی جالب، ارگان رسمی وزارت امور خارجه ایالات متحده را به همراهی با جمهوری اسلامی ایران برای تخریب سران جریان ضدانقلاب متهم کرده است.

سایت "خودنویس" با اشاره به حضور اکبر گنجی "از تئوریسین‌های جریان اصلاحات که سابقه هتاکی به مقدسات دینی و اسلامی را هم در کارنامه خود دارد" در برنامه‌های تلویزیونی شبکه صدای آمریکا و اعتراف او به عدم وقوع تقلب در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، این مساله را "حمله به سران مخالف نظام ایران" نامیده است.

این سایت همچنین گنجی را که از سوی وزیر ارشاد دولت اصلاحات لقب "ابوذز میرحسین موسوی" دریافت کرده بود، خارج از جریان مخالف ایران دانسته و در این زمینه نوشته است: اکبر گنجی که ۱۰ ماه پیش عضو «اتاق فکر جنبش سبز» بود و بعدها به دایره مغضوبین وارد شد، این روزها از رسانه‌های مختلف مشغول حمله به گروهی از سران جنبش سبز است. 

"ابوذر موسوی" چطور مورد غضب واقع شد؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که گنجی در یک همایش، بخشی از سخنرانی خود را به بررسی امکان وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران اختصاص داد. وی در این سخنرانی که در کشور آلمان برگزار شد، صریحا اعلام کرد که اصولا امکان وقوع تقلب در انتخابات وجود نداشته است و هیچ تقلبی هم روی نداده و احمدی‌نژاد رئیس جمهور قانونی ایران است.

شاید خود گنجی هم تصور نمی‌کرد این سخنان، خارج‌نشینان مخالف جمهوری اسلامی را تاحدی عصبانی کند که حتی حکم به اخراج وی از جمع اپوزیسیون بدهند. البته در پی اعتراض محافل ضدانقلاب به اکبر گنجی، وی تحلیل مجددی در رد ادعای پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 منتشر و به برخی فعالان تندروی جبهه اصلاحات استناد کرد.

اکبر گنجی، هفته گذشته ضمن تأیید بر اینکه، جریان فتنه قابل تعریف نیست، تصریح کرده بود طبق نظرسنجی های اصلاح طلبان هم آرای احمدی نژاد در سراسر کشور بیش از موسوی بوده است.

گنجی که سال گذشته از سوی مهاجرانی به عنوان یکی از 5 عضو اتاق فکر فتنه در خارج کشور معرفی شده بود، در پاسخ به اعتراض های مطرح شده نوشت: "هویت مخالفت با جمهوری اسلامی را نمی‌توان با مدعای پیروزی موسوی در انتخابات برساخت. این مدعا بلا دلیل است. پیامد منفی چنان تلقی این است که هر کس این باور را ندارد، «ناسبز» است بلکه حتی فتنه گرانی وجود دارند که به صراحت تقلب در انتخابات را انکار می کنند از جمله تاج زاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و خاتمی و مجمع محققین و مدرسین، و نمایندگان موسوی و کروبی در دیدار با رهبری."

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: