توزیع برخی نشریات سیاسی در مدارس
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

توزیع برخی نشریات سیاسی در مدارس

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش توزیع غیرمجاز نشریه برخی از جریانات سیاسی در بعضی از مدارس کشور را تائید کرد و گفت: قطعا این موضوع از سوی برخی از عناصر فرصت طلب هدایت می شود. علی اصغر یزدانی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: حراست وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی در مدارس اقداماتی را برای برخورد با این عناصر فرصت طلب آغاز کرده اند و قطعا این موضوع را دنبال می کنیم.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توزیع کنندگان این نشریه معلوم نیست از قشر معلم یا دانش آموز باشند ادامه داد: قطعا عناصر مسئله داری این حرکت را دامن می زنند ولی ما نمی دانیم دامنه آن در کل کشور چقدر است. هم اکنون در برخی از مدارس راهنمایی و متوسطه کشور نشریه ای دو صفحه ای با محتوای سیاسی بین دانش آموزان توزیع می شود. وی تاکید کرد: مدرسه یک مکان تعریف شده است و اجازه چنین فعالیتهایی را در آن نمی دهیم.

یزدانی در پاسخ به این سئوال که آیا آموزش و پرورش برنامه ای برای آشنایی دانش آموزان با مسائل سیاسی، پرسمانهای گوناگون در این زمینه دارد گفت: هم اکنون گفتمانهای سیاسی برای پاسخ به شبهات سیاسی دانش آموزان در برخی از مدارس داریم و به دنبال این هستیم که بیش از یک هزار طلبه جوان را با برنامه ریزی وارد مدارس به خصوص از نوع خاص کنیم تا برای دانش آموزان و فرهنگیان بصیرت سیاسی لازم را تبیین کنند. معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در واقع ایجاد بصیرت سیاسی به دانش آموزان و معلمان از الویتهای این معاونت طی سال تحصیلی جاری در مدارس است.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: