حداد : کاندیدای ریاست فراکسیون اصولگرایان نمی شوم
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

حداد : کاندیدای ریاست فراکسیون اصولگرایان نمی شوم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاکنون به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که وارد رقابت انتخاباتی در فراکسیون اصولگرایان مجلس شوم. غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: قصد ندارم در انتخابات فراکسیون اصولگرایان مجلس نامزد شوم. وی با بیان اینکه توصیه‌هایی از سوی برخی نمایندگان برای ورود به این انتخابات به من شده است،افزود: بنا به دلایلی در این انتخابات وارد نخواهم شد.

حدادعادل در این رابطه ادامه داد: تاکنون به این جمع‌بندی نرسیده‌ام که وارد رقابت انتخاباتی در فراکسیون اصولگرایان مجلس شوم. نماینده مردم تهران اظهار داشت: بعید می‌دانم که در انتخابات آتی فراکسیون اصولگرایان رقیبی وارد صحنه نشود، چرا که معمولا در انتخابات افراد با سلیقه‌های مختلف شرکت می‌کنند، بر این اساس باید منتظر ماند تا این انتخابات برگزار شود.

ولی اسماعیلی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس چندی پیش اعلام کرده بود که انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان فردا یکشنبه و بعد از بازگشت رئیس مجلس از قم برگزار خواهد شد. وی همچنین گفت: آقای لاریجانی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان یک رقیب جدی دارد که بعد از جمع‌بندی‌ شورای مرکزی نام وی اعلام خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: