نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

شریعتمداری در غرفه کیهان:اسناد معتبری در مورد سران فتنه دارم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ درباره برخی سران فتنه 88 اسناد بسیار معتبری داریم. حسین شریعتمداری در جمع خبرنگاران و بازدیدکنندگان غرفه روزنامه کیهان در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، کمترین جرم سران فتنه را وطن فروشی دانست و افزود: اسنادی داریم که نشان می دهند سران فتنه از فرمول غربی پیروی کردند که نباید علیه کلیت نظام و مردم شمشیر برداشت.

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین از ارتباط و ملاقات برخی فتنه گران با برخی مأموران شناخته شده سیا از جمله ملاقات کیان تاج بخش با هاورماس خبر داد. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: هرچند روز که می گذرد یکی از این ها از کشور فرار می کند و عمدتا به کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا می رود و بعد پناهنده می شود.

شریعتمداری این افراد را مجرمانی دانست که باید محاکمه شوند و افزود: اینکه حزبی از آنها دعوت کند، خطاست. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین درپاسخ به سوالی درباره علت پرداختن یا نپرداختن به برخی افراد این جریان گفت: کیهان علیه برخی از این افراد مطلبی نوشته است که آنها این مطلب را فاکتور کرده و به ازای آن مواجب گرفته اند بنابراین مایلند ما نامشان را ببریم.

شریعتمداری با تأکید براینکه افراد باید در جایگاه خود دیده شوند،‌ گفت: ما نمی خواهیم شعار دهیم بلکه همیشه مستند مطرح کرده ایم. مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: چشم مردم در دوران کنونی به رهبری است و لغزش خواص فقط خود آنها را می لغزاند. شریعتمداری افزود: مردم واقعا نشان دادند که بصیرت دارند و لغزش خواص نمی تواند آنها را بلغزاند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نمونه های این بصیرت را حماسه های نه دی، 22 بهمن 88 و استقبال گسترده و بی نظیر و قیام گونه مردم قم از مقام معظم رهبری برشمرد. شریعتمداری گفت: مردم در این باره همه چیز را می فهمند و دیگران هم باید خود را همراه کنند وگرنه مانند بقیه می لغزند. مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره قدرت روزنامه کیهان در مقایسه با دیگر خبرگزاری ها در انتشار نتایج تحقیقات خود گفت: دیگران هم این حق را دارند و ما هم بسیاری از نتایج خود را اعلام نمی کنیم و بعدها هم می بینید که همان طور شده است.

شریعتمداری با اشاره به انتشار نتایج به دست آمده درباره نویسنده ای افزود: در این کتاب نوشته شده بود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار "کا گ ب" است نه بچه مسلمانان و این همان مطلبی است که آمریکایی ها روی آن اصرار دارند. مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی ها نگرانند اگر بگویند این کار، کار بچه مسلمانان بود، بچه های مسلمانان در لبنان، یمن و اردن و دیگر کشورها نیز دست به کاری مشابه بزنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

وحدت اصولگرایان زیر چتر روحانیت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت که مشخصا جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز است، شکل بگیرد. ژمحمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری معاونان سازماندهی اعضاء ‌استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور این حزب اظهار کرد: در فعالیت‌های سیاسی همانطور که ولی فقیه نیاز به بازوان نظامی آموزش دیده قوی دارد بازوان متشکل سیاسی نیز نیاز دارند که در تشکیلات حزبی دور هم جمع شوند. وی افزود: آن‌هایی که ضرورت کار تشکیلاتی را تایید نمی‌کنند نمی‌دانیم چه دلیلی دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن متشکل در مقابل اسلام صف آرایی کرده و هر زمان هجومی می‌خواهند انجام دهند متشکل می‌شوند، سردمداران آمریکا و کشورهای غربی که در منافع و چپاول ثروت با هم دعوا دارند در مقابله با اسلام یکی می‌شوند و چگونه است که ما تشکل نداشته باشیم. وی ادامه داد: مصاف با دشمن متشکل جز در غالب تشکل امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه در خصوص خصوصیت‌های یک حزب الهی اظهار کرد: یک حزب الهی باید پایه‌های ایدئولوژیک خود را محکم کند، یکی از دلایل موفقیت و دوام حزب موتلفه اسلامی قوت ایدئولوژیک این حزب است. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خصوصیت دوم یک حزب را توان برنامه‌ریزی برای اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: احزاب برای اداره کشور باید برنامه‌های کارشناسی شده داشته باشند و برای اداره شئون مختلف کشور برنامه داشته باشند.

حبیبی در ادامه سومین خصوصیت احزاب را توان کادرسازی دانست و افزود: احراب باید کادرهای ساخته شده متخصص داشته باشند تا در انتخابات‌ها به مردم معرفی نمایند و بتوانند به بهترین شکل کشور را اداره کنند. وی اظهار کرد: اگر تحزب رونق بگیرد مردم می‌دانند به چه کسی رای دهند و متاسفانه در حال حاضر رقابت‌ها لفظی است و اگر نابسامانی در کشور در زمینه‌های مختلف روی دهد متوجه اصل نظام می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان بیان کرد: محدود کردن دایره اصولگرایی اشتباه بزرگ برخی افراد است. اگر اصولگرایان در انتخابات آینده متحد به میدان نیایند خطر شکست وجود دارد. حبیبی افزود: کارهای زیربنایی برای وحدت اصولگرایان را انجام داده‌ایم و وحدت اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

افشاگری فرزند شاه مخلوع ازحمایت هایش از فتنه گران

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد. به گزارش کلمه نیوز و به نقل از پایگاه خبری ربع پهلوی، وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.

ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد. بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.

ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم. فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند.

وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد. در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد. پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد. وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

دیدارهای عوامل سیا با دو گروهک تروریستی

به تازگی 3 نفر از عوامل سرویس اطلاعاتی کشور آمریکا (سیا) با حضور در مقر گروهک های کردی ضد انقلاب دمکرات و کومله جلسه ای را با سرکردگان و مسئولین گروهک های یاد شده نموده اند. این دیدارها با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در کشور ج.ا.ا برگزار شده است. همچنین عوامل سرویس اطلاعاتی آمریکا در همین رابطه نیز جلسه ای را با سرکردگان گروهک تروریستی پژاک برگزار کرده اند.

گفته می شود در جلسات برگزار شده عوامل سیا ، پشتیبانی و حمایت مالی کشور متبوع خود را از گروهک های ضد انقلاب اعلام نموده اند و در عوض از گروهک های تروریسیتی درخواست کرده اند این گروهک ضمن انجام عملیات خرابکاری در کشور از فتنه سبز و رهبران آن نیز حمایت نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

سومین ناکامی مهدی هاشمی در مواجهه با رسانه های اصولگرا

این سومین ناکامی مهدی هاشمی در شکایت از رسانه های ارزشی است. پسر آقای هاشمی پیش از این هم از روزنامه‌های ایران و جوان نیز شکایت کرده بود که دادگاه، رای به برائت مدیران مسئول این دو روزنامه داد. به گزارش شبکه ایران، پسر دوم رئیس مجمع تشخیص مصلحت که به گزارش منابع خبری از اپوزیسیون داخلی خواسته است که از رسانه های ارزشی شکایت و آنان را به این شیوه مشغول کنند، اخیرا از سایت خبری "رجانیوز" شکایت کرده بود.

البته طبق آنچه وکیل مهدی هاشمی چند ماه پیش گفت، وی از خبرگزاری فارس و روزنامه ایران هم شکایت کرده است. به گفته محمود علیزاده‌طباطبایی، علت این شکایت ها، طرح موضوع دریافت رشوه توسط مهدی هاشمی از شرکت هلندی استات اویل و پرداختن به دخالت وی در آشوب‌های بعد از انتخابات 88 اعلام شد. از دیگر موضوعاتی که پسر آقای هاشمی به عنوان اتهام سایت رجانیوز مطرح کرده بود، انتشار خبر سفر دختران آقای هاشمی به لندن برای دیدار با مهدی هاشمی اعلام شد.

گرچه مهدی هاشمی، خود اتهامات زیادی از جمله هدایت فتنه 88 و عملکرد مشکوک اقتصادی را در کارنامه دارد و حتی حاضر به بازگشت به ایران و حضور در دادگاه نشده اما شکایت وی از رسانه های ارزشی از جمله رجانیوز در دستور کار قرار گرفت. با این حال بر پایه پیش بینی ها و آنچنان که خبرگزاری ایسنا گزارش داده، جلسه‌ی رسیدگی به کیفرخواست‌های مطروحه علیه مدیر سایت رجانیوز در شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه‌ی مطبوعات برگزار شد و هیات منصفه‌ی مطبوعات استان تهران با اکثریت قریب به اتفاق اتهام مدیر این سایت را مجرم ندانست.

این سومین ناکامی مهدی هاشمی در شکایت از رسانه های ارزشی است. به گزارش شبکه ایران، پسر آقای هاشمی پیش از این هم از روزنامه‌های ایران و جوان نیز شکایت کرده بود که دادگاه، رای به برائت کاوه اشتهاردی و سید نظام موسوی، مدیران مسئول این دو روزنامه داد. اما مهدی هاشمی که تاکید ویژه ای بر شکایت از رسانه های ارزشی دارد، چندی پیش هم از مدیر مسئول سابق روزنامه "وطن امروز" شکایت کرده است.

شکایت های پی در پی مهدی هاشمی از مطبوعات ارزشی در حالی است که وی بیش از یک سال پیش از کشور خارج شده و با وجود صدور حکم جلبش تاکنون حاضر نشده است به ایران برگردد. دستگاه قضا هم تاکنون اقدامی عملی برای بازگرداندن وی صورت نداده است. بر این اساس درخواست های مختلفی از سوی فعالان دانشگاهی و سیاسی برای بازداشت پسر آقای هاشمی از طریق پلیس بین الملل و رسیدگی به اتهامات وی مطرح شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم


کمپین خلع لباس کروبی درنمایشگاه مطبوعات

در بخشی از این کمپین، طوماری برای خلع لباس کروبی از لباس روحانیت تهیه شده است.

همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها کمپین اصلاح‌طلبان مخالف کروبی آغاز بکار کرده است.

 این کمپین که با استقبال بازدید کنندگان و چهره‌های سیاسی  حاضر در نمایشگاه روبرو شده  دارای بخش‌هایی مختلفی شامل نگاهی به رفتارها و عملکرد ساختار شکنانه و دشمن پسندانه رقیب آراء باطله در انتخات ریاست جمهوری دهم است.
در بخشی از این کمپین، طوماری برای خلع لباس کروبی از لباس روحانیت تهیه شده که تاکنون به امضاء حدود 3000نفر رسیده است.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

افشاگری ریع پهلوی در خصوص حمایت هایش از فتنه

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع در آخرین جلسه پرسش و پاسخ ماهانه خود که در پایان اکتبر منتشر شده بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد.

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع در آخرین جلسه پرسش و پاسخ ماهانه خود که در پایان اکتبر منتشر شده بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.
ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.
ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم.
فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند.
وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد.
در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد.
پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد.
وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم
خشم همسر تاج زاده از دیدن یک عکس




همسر مصطفی تاجزاده با حضور در غرفه کانون هابیلیان با دیدن عکس حضور خود و همسرش در منزل یکی از عوامل منافقین و خلاف شعار دانستن حق مردم است،خشمگین و عصبانی شد.

شب گذشته، فخر‌السادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده از عوامل دستگیر شده در اغتشاشات و فتنه پس از انتخابات سال 88 با حضور در غرفه کانون هابیلیان (خانواده 16 هزار شهید ترور) در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب عنوان شده در این غرفه، این اقدام کانون‌ هابیلیان را محکوم کرد.
وی که پس از دیدن تصویر خود در یکی از پوسترها که بیانگر حضور وی و همسرش در منزل شیوا نظرآ‌هاری عامل کددار و سرپل منافقین بسیار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه می خواهید پاسخ خدا را بدهید، فرشتگان خدا شما را لعنت می کنند؟ "
مسئول غرفه کانون هابیلیان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " اظهار داشت: خانم محتشمی پور به همراه یک عکاس و فیلمبردار و خانمی که از مسئولان سایت‌های مدافع فرقه سبز بود، در ابتدا غرفه روزنامه ایران را جویا شد که پس از دیدن عکس خود در تصویری با عنوان "حضور سران فتنه در منزل عامل منافقین "‌به تصویر خود اشاره کرد و با عصبانیت گفت: "شما می‌دانید این فرد چه کسی است؟ " و ما گفتیم "بله شما هستید! " سپس خانم محتشمی پور افزود: "آیا شما شیوا نظرآهاری را می‌شناسید و این اعترافاتی را که کرده است، شنیده‌اید و مطمئن هستید که درست است؟ " ما نیز پاسخ دادیم "نیازی نیست خودمان بشنویم، همین که مسئولان قضایی و مقامات امنیتی کشور اعلام کرده‌اند که ارتباطات این شخص با سران نفاق و گروهک منافقین شناخته شده است کافی است و باید از امثال شما سوال کرد که چرا با قاتلین پدر ما دیدار کرده‌اید؟ "
مسئول غرفه کانون هابیلیان ادامه داد: خانم محتشمی پور که از پاسخ‌های ما اقناع نشد گفت: "شما باید پاسخ خدا را بدهید و فرشتگان خدا شما را لعنت می‌کنند؛ ما از مظلوم دفاع کردیم. "
وی با بیان اینکه این سخنان و رفتار خانم محتشمی پور یک حرکت سازمان‌یافته بوده است، گفت: با توجه به اینکه روزنامه ایران در ویژه‌نامه روز چهارشنبه گذشته مطلبی در خصوص معرفی شیوا نظر‌آهاری و فعالیت‌های وی طی سال‌های گذشته و ارتباطاتش با گروهک منافقین و حضور سران فتنه در منزل او عنوان کرده بود به نظر می‌رسد هدف اصلی محتشمی پور روزنامه ایران بوده است.
به گزارش توانا شیوا نظرآهاری از سال 82 با همکاری گروهک منافقین در پوشش گزارشگر حقوق بشر اقدام به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و در همین راستا انجمن زنان "تارا " را تاسیس کرد.
وی سپس با هدایت این گروهک جبهه به اصطلاح "متحد دانشجویی " را با هدف اقدام علیه منافع ملی ایران آغاز کرد.
نظرآهاری همکاری و ارتباط خود را با گروهک منافقین تا سال 88 و در جریان فتنه پس از انتخابات ادامه داد وبه تحریم دانشجویان برای حضور در اغتشاشات اعلام کرد.
وی چندین بار دستگیر شد که مورد رأفت نظام جمهور اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد. وضعیت فعالیت‌ها و اسناد انکار‌ناپذیر همکاری شیوا نظرآهاری با گروهک منافقین در رسانه‌‌های جمعی اعلام شده و با این حال موسوی،‌ رهنورد، تاج‌زاده و کروبی در منزل این عامل کد‌دار منافقین حضور یافته‌اند.
به گفته مسئول کانون هابیلیان مسئول غرفه کانون هابیلیان سران فتنه باید پاسخ مناسبی در رابطه با اینگونه فعالیت‌های خود و همنشینی با قاتلین 12 هزار شهید ترور را به خانواده‌های آنها بدهند.
با توجه به اینکه فیلمبردار و عکاس محتشمی پور را همراهی می‌کردند و وی قصد اغتشاش داشته است مسئولان غرفه کانون هابیلیان با آگاهی از سابقه گذشته این فرد با آرامش پاسخ او را دادند.


:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم


سازماندهی شبکه‌‌های اخلال‌گر برای جلوگیری از اجرای هدفمند شدن یارانه‌ها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش شبکه‌ای منسجم و سازماندهی شده برای ایجاد اخلال در هدفمند شدن یارانه‌ها خبر داد.

محمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جناح‌بندی‌های سیاسی کشور، گفت: اصولگرای واقعی در واقع یک اصلاح طلب است چرا که اصولگرایان هدفشان اصلاح خود و جامعه است، بنابراین اینکه برخی عناوین در اختیار تعدادی از گروه‌ها قرار گیرد، کار اشتباهی است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: با تمام این اوصاف جریانی که در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری فتنه‌ رقم زد قصد زیر سوال بردن انتخابات و مقابله با خواست و اراده مردم را داشت.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون فتنه‌گران باعث شد که حتی هواداران ‌آنها هم نسبت به انجام چنین اقداماتی آنها را سرزنش کنند چرا که هر نوع بی‌اخلاقی و اخلال در نظم عمومی از سوی هر فردی با هر سلیقه و گرایش از نظر مردم، مسئولان و سیاسیون منفور است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: 13 میلیونی هم که به نامزد ناکام انتخابات رای دادند، جزء مردم جامعه اسلامی بودند، اما وقتی دیدند که به مقدسات آنها توهین شده و عده‌ای در مقابل خون شهیدان ایستاد‌ه‌اند، نسبت به این اقدامات حساس شده و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند.
دستغیب در ادامه با بیان اینکه جریان سیاسی اصلاحات در دوران فتنه امتحان خوبی پس نداد، گفت: پایه جریانات سیاسی باید بر سنگ محکمی استوار باشد به این معنا که اگر ریشه یک جریان محکم و استوار نبوده و بر اساس اصول تعریف شده و مطابق با باورهای دینی و ملی کشور نباشد، این جریان دچار انحراف خواهد شد.
این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار فارس اضافه کرد: باید بررسی کرد، جریاناتی که در فتنه سال گذشته عملکرد خوبی از خود به جای نذاشتند، ریشه در کجا دارند.
دستغیب در پایان تاکید کرد: پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین انقلاب باعث سقوط جریان اصلاحات شد و در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، در نهایت اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم
احتمال برخورد با بنیاد باران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت احراز کج روی های بنیاد باران که تحت تاثیر خاتمی ایجاد شده با این بنیاد برخورد قاطع خواهد شد. حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه مجوز بنیاد باران به دلیل اقدامات غیر قانونی می بایست مورد بازبینی وزارت کشور قرار گیرد گفت: با توجه به اینکه خاتمی خود یکی از سران فتنه محسوب می شود و ریاست این بنیاد را بر عهده دارد عملکرد بنیاد باران باید مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت احراز قانون گریزی ها با این بنیاد برخورد قاطع صورت می گیرد. وی افزود: نظام هیچگونه اغماض و چشم پوشی در خصوص مراکزی که ساختار شکنی می نمایند نخواهد کرد و با بنیاد باران نیز در صورتیکه تحت تاثیر خاتمی به بیراهه رفته باشد بدون تعارف برخورد خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()