نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

توهم "شیخ تغییر" در خیابان گردی های تهران

وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد! مهدی کروبی«شیخ تغییر» مدتی است که به خیابان گردی روی آورده است.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد مدتی است که وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس واعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد. وی روزگذشته پس ازمشاهده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که در راستای اجرای طرح «امنیت محله محور» مشغول فعاللیت بوده اند،بازهم توهم گریبانگیرش شده و دراظهاراتی گفته است،این ها از الان آماده اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها و به میدان آمدن سبزها شده اند!

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

دستگيري سرشاخه اوريف‌ليم در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از دستگيري سرشاخه شركت هرمي اوريم‌ليف در اصفهان خبر داد. به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، ميرعباس صوفي‌وند گفت: يكي از سرشاخه‌هاي شركت هرمي اوريف‌ليم كه اقدام به عضوگيري در اصفهان مي‌كرد توسط ماموران پليس امنيت عمومي اين استان دستگير شد. وي اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه متصدي يك واحد صنفي خدمات رايانه‌اي اقدام به تبليغات و عضوگيري براي شركت هرمي اوريف‌ليم پرشيا مي‌كند، موضوع در دستور كار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين يگان قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان افزود: پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي از واحد صنفي مذكور بازديد كردند. وي تصريح كرد: در اين بازرسي دو بسته حاوي تبليغات شركت، دفترچه سفارش مشتري، خبرنامه شركت اوريف‌ليم، راهنمايي مشاور فروش، آيين‌نامه، دوره آموزشي، هدف و نحوه برنامه‌ريزي، نحوه اسپانسر شدن و دايركتورهاي الماس، قرارداد نمايندگي فروش و همچنين 117 حلقه سي‌دي و دي‌وي‌دي، به همراه يك دستگاه كيس رايانه حاوي موارد غيرمجاز كشف و ضبط شد.

صوفي‌وند اضافه كرد: در اين ارتباط واحد صنفي مذكور پلمب و متصدي آن به نام پژمان ـ ش دستگير شد. وي خاطرنشان كرد: متهم دستگير شده به همراه پرونده به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد. رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان در پايان با اشاره به فعاليت هرمي شركت اوريف‌ليم در ايران، هر‌گونه عضويت و فعاليت در شركت‌هاي هرمي را غير قانوني عنوان كرد و اظهار داشت: باتوجه به اينكه فعاليت اين شركت‌ها موجب اختلال در سيستم اقتصادي كشور و همچنين سبب از بين رفتن اموال و دارايي مردم مي‌شود، در اين خصوص پليس امنيت عمومي بر اساس قانون به شدت با اين شركت‌ها و اعضاي آنها مقابله مي‌كند.

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

موضع سیدحسن نصرالله درباره نامه خاتمی

اخیرا یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله به وی گفته است که آیا تصمیم دارید به نامه محمد رضا خاتمی پاسخ دهید که وی نیز در پاسخ گفته است اصلا چنین نامه ای به دست من نرسیده است. نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است. به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است. گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است، از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

انتقاد شریعتمداری از سوال 7 نماینده اقلیت

در خبرها آمده است كه 7 تن از نمايندگان فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با طرح سؤالي از وزير امور خارجه كشورمان از وي درباره كمك هاي نقدي جمهوري اسلامي ايران به حامد كرزاي رئيس جمهور افغانستان توضيح خواسته اند. اين سؤال با استناد به گزارش اخير روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز مطرح شده است و در نگاه اول مي تواند برخاسته از رسالت نمايندگي مردم و ضرورت نظارت بر عملكرد دولت در سياست خارجي تلقي شود ولي اين سكه روي ديگري نيز دارد كه يادداشت پيش روي به آن پرداخته است، با اين احتمال كه نمايندگان طرح كننده سؤال از آن غفلت ورزيده اند و انگيزه ديگري - انشاءالله- در ميان نبوده است.
اوايل هفته گذشته، روزنامه آمريكايي «نيويورك تايمز» در حالي كه ادعا مي كرد به يك «خبر سري» و طبقه بندي شده دست يافته است از كمك نقدي جمهوري اسلامي ايران به «عمر داودزاي» رئيس دفتر حامد كرزاي خبر داد و از آن با عنوان «رشوه» اي ياد كرد كه پنهان از نگاه رئيس جمهور افغانستان به رئيس دفتر وي پرداخت شده است. گزارش نيويورك تايمز بلافاصله پس از انتشار با استقبال گسترده رسانه هاي آمريكايي و اروپايي روبرو شد و جنجال تبليغاتي تازه اي عليه جمهوري اسلامي ايران شكل گرفت. چند ساعت بعد از انتشار اين خبر، حامد كرزاي رئيس جمهور افغانستان در مصاحبه اي ضمن تشكر از جمهوري اسلامي ايران، اعلام كرد كه كمك هاي نقدي مورد اشاره نيويورك تايمز، بخشي از توافقنامه جامعه جهاني در اجلاس «بن» بوده است و «داودزاي» به نمايندگي از وي آن را دريافت كرده است. كرزاي در اين مصاحبه مطبوعاتي كه خشم آمريكايي ها و عكس العمل شتابزده نيويورك تايمز را در پي داشت، گفت؛ «من سال گذشته كه به هرات رفته بودم در سخنراني خود از كمك نقدي ايران به دولت و دفتر رياست جمهوري افغانستان خبر داده و موارد هزينه اين كمك ها را نيز اعلام كرده بودم و تعجب مي كنم كه نيويورك تايمز از كدام دريافت پنهاني يا خبر ناگفته اي گزارش داده است.»
«نيويورك تايمز» يكي از سه روزنامه اثرگذار و جريان ساز در آمريكا است و از آن با عنوان روزنامه نزديك به كاخ سفيد و بازتاب دهنده مواضع دولت آمريكا ياد مي شود. اين روزنامه به خانواده يهودي و معروف «سولز برگر» -SULZBERGER- تعلق دارد.
با اين وصف مي توان - و بايد- گزارش نيويورك تايمز را برگرفته از نظر و تصميم دولت آمريكا تلقي كرد. اما، اين گزارش برخلاف ادعاي نيويورك تايمز، حاوي خبر تازه اي نيست و رخداد پنهان و اعلام نشده اي را فاش نكرده است، پس ماجرا چيست و چرا آمريكايي ها شرايط كنوني را براي اين نوع از جنجال آفريني عليه جمهوري اسلامي ايران مناسب تشخيص داده اند؟
پاسخ اين سؤال را مي توان با مروري گذرا به ناكامي هاي زنجيره اي اشغالگران در افغانستان كه همزمان با تحكيم و تقويت جايگاه جمهوري اسلامي ايران در آن كشور صورت پذيرفته است، جستجو كرد. كشورهاي شركت كننده در اشغال افغانستان، مخصوصا دوقلوي آمريكا و انگليس، علي رغم هزينه هاي سنگين مالي و نظامي نه فقط به اهداف از قبل تعريف شده خود در افغانستان نرسيده اند، بلكه به اعتراف مقامات آمريكايي و اروپايي از «باد»ي كه با حمله نظامي به افغانستان و اشغال اين كشور كاشته بودند، «طوفان» درو كردند، تا آنجا كه 3 ماه قبل ژنرال «مك كريستال» فرمانده نيروهاي آمريكايي مستقر در افغانستان، در اقدامي كم سابقه و غيرمنتظره، حمله نظامي و اشغال افغانستان را پروژه اي پرهزينه، بي حاصل و محكوم به شكست معرفي كرد. مك كريستال ادامه اشغال نظامي افغانستان را اشتباه بزرگ ديگري دانست كه به گفته وي نبايد به خطاي بزرگ حمله نظامي به اين كشور افزوده شود. پاسخ دولت آمريكا به نظر كارشناسي فرمانده نظامي نيروهاي خود در افغانستان، بازنشستگي زودتر از موعد و بدون اطلاع وي بود. در انتخابات اخير افغانستان برخلاف انتظار آمريكا و متحدانش، نامزدهاي مخالف اشغال و اسلامگراياني كه خواستار خروج بي قيد و شرط اشغالگران از كشورشان هستند، با استقبال چشمگير مردم روبرو شدند و بيشترين كرسي هاي مجلس اين كشور- و در نتيجه برخورداري از اعضاي بيشتر در لويي جرگه- را به خود اختصاص دادند.
آمار تلفات نظاميان ناتو در افغانستان همه روزه با افزايش- به قول واشنگتن پست- نگران كننده اي روبروست. قتل عام مردم عادي به بهانه جستجوي اعضاي القاعده و طالبان، نفرت شديد افغاني ها از آمريكا و متحدانش را در پي داشته است. دولت انگليس تحت فشار افكار عمومي اعلام كرده است كه به زودي نظاميان خود را از افغانستان خارج مي كند و هفته گذشته دولت فرانسه نيز اعلام كرد نيروهاي نظامي فرانسوي را كه در پوشش ناتو به افغانستان اعزام كرده است، فرا مي خواند. هرج و مرج و ترور و آشوب مردم اين كشور تحت اشغال را به تنگ آورده است و... تحليلگر روزنامه آمريكايي يو.اس.اي.تودي با تاسف اعتراف مي كند اشغال افغانستان و عراق به جاي آن كه جمهوري اسلامي ايران را از دو سوي شرق و غرب به محاصره آمريكا درآورد، دامنه نفوذ ايران را در شرق و غرب اين كشور به وسعت دو كشور افغانستان و عراق گسترش داده است.
با اين نگاه به افغانستان امروز و موقعيت متزلزل اشغالگراني كه از پروژه حمله نظامي و اشغال نتيجه معكوس گرفته اند، به آساني مي توان انگيزه «نيويورك تايمز» از انتشار گزارش مخدوش مورد اشاره و جنجال سياسي و رسانه اي آمريكا و متحدانش عليه جمهوري اسلامي ايران را درك كرد ولي آنچه با معيارهاي مبتني بر «منافع ملي» قابل فهم نيست سؤال 7 نماينده فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي از وزير امور خارجه كشورمان است كه با طرح سؤال درباره چگونگي و چرايي كمك مالي جمهوري اسلامي ايران به دولت افغانستان - آن هم با استناد به گزارش نيويورك تايمز- خواسته يا ناخواسته به استقبال ترفند اشغالگران عليه ميهن اسلامي خود رفته اند. چرا كه؛
1- سرنوشت افغانستان و ماهيت دولتي كه زمام امور اين كشور را به دست مي گيرد، با امنيت ملي ما رابطه اي مستقيم دارد. اگر نيروهاي اشغالگر كه دشمنان تابلودار جمهوري اسلامي ايران هستند در پروژه اشغال به پيروزي مي رسيدند- كه نتيجه معكوس گرفته و حاكميت آنان بر افغانستان امكان پذير نيست- امتيازي به نفع خود و عليه ايران اسلامي به دست آورده بودند و از آنجا كه درگيري جمهوري اسلامي ايران با نظام سلطه يك درگيري ماهوي است و دشمنان از هيچ اهرمي براي مقابله و كينه توزي عليه ايران اسلامي دريغ نكرده و نخواهند كرد، حاكميت دولت هاي دست نشانده آمريكا در همسايگي ما براي امنيت ملي كشورمان بي هزينه نبود. بنابراين كمك مالي جمهوري اسلامي ايران به افغانستان، مخصوصا با توجه به كانون دريافت كننده و محل هزينه آن كه با هوشمندي از سوي مسئولان كشورمان انتخاب شده بود، كمترين هزينه اي است كه براي حفظ امنيت جمهوري اسلامي ايران و در راستاي استراتژي منطقه اي و بلند مدت كشورمان پرداخت شده است.
2- توده هاي مردم كشورمان اگرچه بارها بصيرت مثال زدني خود در بزنگاه هاي پيچيده و غبار گرفته را به اثبات رسانده اند ولي چنانچه از نكته مورد اشاره و شرايط كنوني كشور افغانستان اطلاع چنداني نداشته باشند به هيچ وجه قابل ملامت نيستند چرا كه كنكاش در اين زمينه وظيفه همگان نيست اما از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه به عنوان برگزيدگان و «عصاره ملت» بر كرسي هاي تصميم ساز و سياست پرداز كشور تكيه زده اند، انتظار ديگري مي رود و غفلت آنان از اين نكته بديهي كه نه پيچيده است و نه پر رمز و راز، پذيرفتني نيست. آنها به خوبي مي دانند- و بايد بدانند- كه افغانستان تحت اشغال يكي از ميدان هاي پرچالش ميان اسلام انقلابي با پرچمداري ايران اسلامي و نظام سلطه بين الملل به سركردگي آمريكاست. مردم شريف ايران اگرچه نسبت به آنچه از سوي جمهوري اسلامي ايران در اين آوردگاه مي گذرد، نامحرم نيستند ولي اعلام عمومي همه تصميم ها و سياست هاي مربوطه به گوش و چشم نا محرم دشمنان نيز مي رسد. بنابراين، چنانچه 7 نماينده محترم فراكسيون اقليت مجلس آنگونه كه ادعا مي كنند دغدغه نظارت بر سياست خارجي كشورمان را دارند، چرا با وجود امكان پرسش غيرعلني از وزير امور خارجه- كه براي آنان فراهم است- به خود اجازه طرح علني اين سؤال را مي دهند؟!
اگرچه، اكنون با توجه به گزارش مخدوش و جعلي نيويورك تايمز، شايد توضيح درباره كمك هاي مالي ايران به افغانستان و چگونگي هزينه آن بار اطلاعاتي و امنيتي چنداني نداشته باشد.
3- حالا به چند خبر زير هم توجه كنيد؛
- وزير دارايي افغانستان با ابراز تعجب از جنجال رسانه اي نيويورك تايمز، اعلام كرد كه دولت هاي خارجي تنها 20 درصد از تعهدات مالي پذيرفته شده خود در اجلاس «بن» را به وزارت ماليه- دارايي- پرداخت مي كنند و 80 درصد آن را به افراد و شركت هاي هم سو با سياست هاي خود، از جمله، به برخي از گروه ها، تعدادي از وزرا، رؤساي قبايل، اعضاي پارلمان و مخصوصاً شركت هاي خصوصي امنيتي پرداخت مي كنند و آن را به حساب دولت افغانستان مي نويسند. در اين حال جريان سازي نيويورك تايمز درباره كمك نقدي تهران به «داود زاي» كه كمك به دولت قانوني افغانستان است، عجيب به نظر مي رسد.
- روزنامه انگليسي گاردين از كمك نقدي 146 ميليون دلاري آمريكابه شركت امنيتي بلك واتر -BLACK WATER- خبر داد و از آن فقط به عنوان يك قلم از كمك هاي مالي فراوان آمريكايي ها به اين شركت ياد كرد. گاردين در همين گزارش خود توضيح مي دهد كه شركت بلك واتر به آدم كشي در عراق متهم است و هم اكنون در افغانستان نيز به كشتن مردم عادي مشغول مي باشد.
- مسئول بنياد كوثر در كابل اعلام كرد ،كشورهاي غربي چند «ان.جي .او» و مؤسسه فرهنگي در افغانستان تأسيس كرده اند و بيشترين كمك هاي مالي تعهد كرده خود در اجلاس «بن» را مستقيماً به اين «NGO» ها پرداخت مي كنند. وظيفه اصلي اين مؤسسات، تبليغ مسيحيت با بهره گيري از فقر مردم و اسلام زدايي از فرهنگ افغانستان است.
- نيويورك تايمز بعد از پاسخ كرزاي به جريان سازي اين روزنامه در واكنشي شتابزده، از انگيزه اصلي خود پرده برداشت و نوشت؛ كنفرانس مطبوعاتي حامد كرزاي مثل هميشه خصومت آميز بود. وي آمريكا را به قتل افغان ها از طريق پرداخت پول به شركت هاي امنيتي خصوصي و طرف قرارداد متهم كرد. به درخواست مؤسسات آمريكايي و اروپايي براي به تعويق انداختن زمان خروج اين شركت ها از افغانستان اعتنايي نكرد و در همان حال گفت كمك هاي مالي ايران براي حفظ امنيت افغان ها و ثبات و آرامش در اين كشور هزينه مي شود.
4- اكنون بايد از 7 نماينده مدعي اصلاحات پرسيد؛ كمك مالي جمهوري اسلامي ايران كه براساس توافقنامه اجلاس «بن» و مشخصاً به دولت قانوني افغانستان با تعيين محل هزينه آن پرداخت شده و كمترين هزينه ضروري براي حفظ امنيت ملي كشورمان محسوب مي شود، سؤال برانگيز است يا مبالغ نجومي و پنهاني كه آمريكا و متحدانش براي اسلام زدايي، حاكميت دشمنان ايران اسلامي و تهديد امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران هزينه كرده و مي كنند؟!
حسين شريعتمداري

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

به رئیس MI6 هم رحم نکرد!

درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

رسانه وابسته به دولت بریتانیا از پوشش اخبار مرتبط با رئیس عالی‌ترین سازمان اطلاعاتی این کشور خودداری می‌کند. درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

این موضوع از آنجایی مورد توجه فعالان رسانه قرار گرفته که رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس موسوم به "MI6" ضمن اعتراف به عملیات جاسوسی متعدد علیه ایران، در توجیه فعالیت‌های جاسوسی سازمان متبوع خود مدعی شده است که دیپلماسی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست و باید به فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد.

ساورز همچنین با پرده‌برداری از اقدامات گسترده اطلاعاتی و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است که "توقف تکثیر تسلیحات هسته‌ای تنها از طریق دیپلماسی متعارف امکانپذیر نیست. ما به عملیات‌ اطلاعاتی نیاز داریم تا ساخت تسلیحات را برای کشورهایی چون ایران دشوار کنیم."

با این حال، حذف و سانسور این خبر بسیار مهم که در طول صد سال اخیر بی‌سابقه بوده است، برخی کارشناسان رسانه را مجددا به این نتیجه رسانده است که تلویزیون دولتی انگلیس به ویژه در بخش فارسی زبان خود، به شدت از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک رسانه معتبر و بین‌المللی فاصله گرفته است؛ موضوعی که سبب ریزش شدید مخاطب بی‌بی‌سی شده است.

البته این ریزش شدید مخاطب به اذعان سایت رسمی BBC صورت گرفته است.

این سایت چندی پیش در بخش معرفی خود نوشت: "در حال حاضر بخش عربی بی‌بی‌سی به عنوان بزرگ‌ترین بخش سرویس جهانی به حدود ۲۲ میلیون نفر دسترسی دارد و برآورد می شود که بینندگان تلویزیون بخش فارسی بی‌بی‌سی در سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان حدود سه میلیون نفر هستند. این دو بخش، همچنین برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و رادیویی نیز پخش می‌کنند."

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

کروبی عصرها با خیابان گردی می کند

مهدی کروبی«شیخ تغییر» مدتی است که به خیابان گردی روی آورده است. اخبار رسیده حکایت از آن دارد مدتی است که وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس واعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد.
 
وی روزگذشته پس ازمشاهده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که در راستای اجرای طرح «امنیت محله محور» مشغول فعاللیت بوده اند،بازهم توهم گریبانگیرش شده و دراظهاراتی گفته است،این ها از الان آماده اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها و به میدان آمدن سبزها شده اند!
 
 


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

13آبان رمز پايداري ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي غرب است

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي طي بيانيه‌اي با دعوت از ملت ايران براي حضور در تظاهرات ضداستكباري يوم‌الله سيزدهم آبان، تاكيد كرد كه اين روز رمز پايداري ايران اسلامي در برابر زياده‌خواهي غرب است. شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي يوم‌الله سيزدهم آبان به ويژه سي‌ويك شهيد دانشجوي پيرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسي آمريكا، با صدور بيانيه‌اي سيزدهم آبان را روز اعلام برائت و فرياد كوبنده خشم و انزجار امام (ره) و امت عليه استكبار آمريكايي دانست.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

«يوم‌الله سيزدهم آبان» بر تاريخ معاصر ايران و حتي تاريخ نهضت‌هاي آزادي‌خواه جهان تأثيري عميق و نقشي شگرف و ماندگار داشته است. آنچه سيزدهم آبان ترسيم مي‌كند نه صرفاً يك رويداد تاريخي بلكه واقعه‌اي تاريخ‌ساز و تأثيرگذار است كه در هر كدام از رخدادهاي آن مصاديقي از «پايداري، فداكاري و مقاومت» ملت مجاهد و جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي در مبارزه عليه قدرت‌هاي شيطاني و استكباري وجود دارد. وقايعي كه هر يك به تنهايي مي‌تواند منشاء تداوم حركت عظيم نهضت و انقلاب اسلامي و ظلم‌ستيزي ، نفي نظام‌هاي سلطه و آرمان‌گرايي نسل‌هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ فرداي اين كشور قرار گيرد.

سيزدهم آبان در حافظه تاريخي ملت بزرگ و شجاع ايران اسلامي نقطه عطفي در جهت سرعت بخشيدن به روند شكل‌گيري، تداوم، استمرار و بالندگي انقلاب اسلامي است و برجسته‌ترين ويژگي آن در مبارزه مستمر ملت ايران در ادوار مختلف با «استبداد و استعمار داخلي»، «استكبار و استثمار خارجي» است.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و دربرگيرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاريخي در صحيفه خاطرات و افتخارات رفيع ملت سربلند ايران است. «سيزدهم آبان» سالروز تبعيد رهبر كبير انقلاب اسلامي و بزرگ مرجع جهان تشيع، حضرت امام خميني(ره)، در سال 1343 به تركيه به جرم دفاع از شرافت و كرامت انساني و استقلال ايران است.

«سيزدهم آبان» سالروز به خاك و خون كشيدن دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستم‌شاهي توسط گارد دژخيمان رژيم منحوس طاغوت در مقابل در اصلي دانشگاه تهران در سال 1357، است.

«سيزدهم آبان» سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام(ره) در سال 1358، است. سه رخداد بزرگي كه وجه مشترك همه آنها ويژگي «استكبارستيزي، استقلال‌طلبي و آزادي‌خواهي» ملت مبارز، مقاوم و ولايت‌مدار ايران اسلامي است.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» يادآور حماسه شهداي دانشجوي پيرو خط امام(ره) و فاتحان لانه جاسوسي است. شهدايي چون حاج عباس وراميني سردار سرافراز لشكر 27 محمد رسول الله، محسن وزوايي فرمانده غيور جبهه‌هاي جنوب، حسين علم‌الهدي حماسه‌ساز هويزه، غلامحسين بسطامي فرمانده سپاه سوسنگرد و مهدي رجب‌بيگي دانشجوي پيرو خط امام(ره) و چندين و چند شهيد ديگري كه تا پاي جان در جهت تحقق اهداف انقلاب و عينيت‌بخشي به فرمان ولي امر زمان، امام خميني(ره) ايستادگي كردند و حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل را بر تكيه‌زدن بر مناصب دنيوي ترجيح دادند.

«يوم‌الله سيزدهم آبان» نماد ايثار، مقاومت، پايداري و پيروزي مردم مؤمن و انقلابي ايران و نمايش صلابت و شجاعت ايرانيان در برابر قدرت‌هاي پوشالي و رو به زوال شرق و غرب است. «يوم‌الله سيزدهم آبان» يادآور ماهيت استكباري و استبدادي آمريكاي جهانخوار و عامل هم‌گرايي، هم‌افزايي، وحدت و اتحاد ملي ملت استوار و هميشه در صحنه ايران اسلامي است. «يوم‌الله سيزدهم آبان» ياد حماسه‌هاي بزرگ و جانفشاني‌هاي سترگ را براي ملت غيور ايران اسلامي زنده مي‌كند كه الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامي و امام راحل عظيم‌الشأن(ره) است.

سيزدهم آبان ماه در تقويم تاريخ معاصر انقلاب اسلامي عنوان «ضداستكباري و عدالت‌خواهي» مردم ايران را به خود اختصاص داده است كه شكسته شدن ابهت و هيمنه پوشالي شيطان بزرگ و افشاي توطئه‌هاي شوم و نقشه‌هاي پليد استكبار آمريكايي ـ صهيونيستي عليه كشورهاي آزاده، مستقل، عدالت‌خواه و آشكار شدن چهره كريه‌ امپرياليسم غرب و نظام سلطه جهان از پيامدهاي مهم و اساسي آن است. شكست‌هاي تلخ و پي‌درپي شيطان بزرگ، آمريكاي ام‌الفساد قرن، در بيش از سي سال دشمني آشكار با انقلاب اسلامي و اعتراف دولت‌مردان و سردمداران محافل سياسي ـ امنيتي غرب نسبت به ناكارآمدي و استيصال و درماندگي نقشه‌ها، ترفندهاي شوم و فتنه‌ها و آشوب‌هاي شيطاني نظام سلطه نشان از اقتدار، رشد و پيشرفت و تعالي ايران اسلامي در افق چشم‌انداز پيش‌روي خود در سايه تدابير و هوشمندي ولايت‌فقيه و رهبري انقلاب اسلامي و هوشياري و بصيرت مثال‌زدني مردم انقلابي و رشيد داشته است.

اين اقتدار كه ناشي از سلاح ايمان و توكل و تلاش در راه خداست، نه تنها نظام، انقلاب و ميهن اسلامي را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌هاي سهمگين استكبار جهاني حفظ كرده بلكه آن را به موتور محركه و الگوي بي‌بديل، نافذ و جامعي براي شكل‌گيري نهضت بيداري اسلامي و فراگير شدن امواج ظلم‌ستيزي و عدالت‌خواهي در جاي جاي عالم كفرزده و تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است؛ دستاوردهاي سترگ و حقيقتي انكارناپذير كه به گونه‌اي برجسته و ملموس فراروي وجدان‌هاي بيدار و تشنه عدالت و آزادي جهان قرار گرفته است.

امروز، نيز به دليل همين دستاوردهاي عظيم استقلال‌طلبي و استكبارستيزي است كه صرف‌ نظر از يك عده انقلابي‌نما، فرسوده و پشيمان كه به دلائل گوناگون زندگي راحت و سازش و رقصيدن به ساز غرب را ترجيح داده‌اند، انگيزه جوانان اين مرز و بوم براي مقاومت و پايداري در برابر زورگويي و زياده‌خواهي غرب كم‌تر از ديروز نشده است.

براساس اين گزارش، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، در پايان اين بيانيه بار ديگر با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر حوادث يوم‌الله سيزدهم آبان و تقدير و تشكر از خانواده شهداي فاتح لانه جاسوسي آمريكا، ملت فهيم و قدرشناس ايران اسلامي را به حضور پرشور و گسترده، فعال و پويا در تظاهرات ضداستكباري يوم‌الله سيزدهم آبان فراخواند و از عموم مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي خواست تا با بصيرت، آگاهي و تعميق بينش‌هاي سياسي و ديني خود ترفندها و توطئه‌هاي شوم دشمنان در ضربه زدن به اركان‌ نظام اسلامي و كيان ولايت‌فقيه و وحدت امت واحده را خنثي سازند.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

آسیب زدن به کشور در طرح هدفمندی هدف استکبار جهانی است

سفیر سابق ایران در مکزیک معتقد است آسیب زدن به کشور در جریان هدفمندی یارانه ها هدف استکبار جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی است و آنچه که شکست استکبار جهانی و غرب را در این زمینه تضمین می کند اطلاع رسانی دولت به مردم است. محمد حسن قدیری ابیانه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در هفدهمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار مهر هر تاخیری را در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به زیان کشور و مردم و منابع ملی دانست.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه از سال 1373 پژوهش خود را در زمینه هدفمند کردن یارانه ها آغاز کرده است، گفت: در آن مقطع و در اذهان عمومی حتی در اذهان برخی از مسئولان وقت یارانه مساوی بود با عدالت اجتماعی به طوری که این حرفهایی که هم اکنون ما می زنیم درآن مقطع یک حرکت ضد مردمی یا بی توجهی به مردم تلقی می شد در حالی که هدف خدمت به مردم بود. وی اضافه کرد: اما خوشبختانه در حال حاضر اجماعی بر سر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها وجود دارد و اگر اختلافی هم باشد در راهکارهای اجرای این طرح است.

سفیر سابق ایران در مکزیک در ادامه با بیان اینکه دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی و همچنین فتنه گران در صدد این هستند که از فرصت این جراحی بزرگ استفاده کنند و به کشور آسیب وارد نمایند، گفت: در حقیقت این هدف استکبار جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی است. وی افزود: آن چیزی که شکست استکبار جهانی و غرب را در زمینه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تضمین می کند اطلاع رسانی به مردم است، بنابراین بزرگترین زمینه سازی برای اجرای این کار آگاهی عمومی است که این در دست رسانه هاست.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اطلاع رسانی یک وظیفه ملی است، گفت: مهمترین توصیه من به دولت این است که به مردم اطلاع رسانی جامع و شفافی در زمینه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها داشته باشد. وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تحولات اخیر در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: استقبال بی نظیر مردم لبنان از رئیس جمهوری اسلامی ایران، گرفتن ریاست اوپک، آمدن سران کشورهای آفریقایی به ایران و همچنین آمدن روسای جمهور برخی از کشورهای آمریکای لاتین همگی نمایانگر موفقیت در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: سیاست دولت در عرصه سیاست خارجی سیاستی تهاجمی و فعال بوده است. وی همچنین در ادامه در خصوص روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی نیز عنوان کرد: روابط ما با سایر کشورها بستگی به میزان استقلال این کشورها دارد به عنوان مثال سطح روابط ما با فرانسه در زمان سارکوزی کاهش یافت و این به دلیل این بود که او یک صهیونیست بود این ضعف دیپلماسی ما نیست بلکه ضعف مردم فرانسه است که چنین فردی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کرده اند. قدیری ابیانه در پایان تصریح کرد: به دولت توصیه می کنم که موضوع دیپلماسی عمومی را به طور جدی دنبال کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

صدآفرین شبکه منافقین برای یک نماینده مجلس

شبکه ماهواره ای منافقین به تازگی برای آن دسته از مسئولانی که در تریبون های رسمی علیه قانون هدفمند کردن یارانه ها سخن بگویند، صدآفرین پخش میکند. شبکه ماهواره ای سیمای آزادی وابسته به گروهک تروریستی منافقین سخنرانی یکی از نمایندگان استانهای شمالی کشور در مجلس را پخش کرده است.
 
این نماینده مجلس طی سخنانی در مجلس از قانون هدفمند کردن یارانه ها و اقدامات دولت در این زمینه به شدت انتقاد کرده بود که تصاویر این سخنان با ذوق زدگی از سوی شبکه ماهواره ای منافقین پخش شد و مجری این شبکه نیز پس از پخش این سخنان گفت: صدآفرین به این نماینده شجاع!
 
گفتنی است حمایت و پخش سخنان انتقادی برخی مسئولان و خصوصا نمایندگان مجلس درباره هدفمند کردن یارانه ها در دستور کار شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب خصوصا شبکه های وابسته به گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است و در آن برخی مسئولان داخلی را به موضع گیری هرچه بیشتر و صریح تر علیه هدفمند کردن یارانه ها تشویق و ترغیب می کنند.
 


:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

احتمال مهاجرت سعيد حجاريان به کشور آمريکا

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی با توجه به اخذ بورسیه تحصيلي توسط دختر سعيد حجاريان از کشور آمريکا امکان مهاجرت سعید حجاریان به کشور امریکا محتمل می باشد.

یکی از منابع آگاه نیز در این خصوص افزوده است که دختر سعید حجاریان به پدر خود اصرار نموده که به صورت خانوادگي به آمريکا نقل مکان کنند. در همین خصوص نیز همسر حجاريان (خانم مرصوصي) نيز براي اين سفر ابراز تمايل کرده است و کارهاي مربوط به ويزاي خود را پيگيري مي کند.

این منبع در ادامه افزود: يکي از مشکلات موجود جهت صدور ويزا براي همسر حجاريان قرار داشتن نام وي ميان ليست دانشجويان پيرو خط امام و تسخير کنندگان لانه جاسوسي مي باشد و طبق يکي از قوانين ايالات متحده آمريکا اين افراد حق ورود به اين کشور را ندارند.

گفته مي شود سيعد حجاريان با اقامت دائمي در آمريکا مخالف است و تنها موافقت خود را جهت سفر 6 ماهه يا يکساله اعلام نموده است. از سوي ديگر پس از آزادي حجاريان از زندان، همسر وي تلاش فراواني داشته از ارتباط سران فتنه و جريان فتنه با شوهرش جلوگيري کند که تا حدودي نيز موفق بوده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()