نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

آموزش60 هزار دانش‌آموز بسيجي توسط ندسا

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهيد فهميده در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند. دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در اجتماع نيروهاي بسيجي طرح رهروان شهيد فهميده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز اين طرح در چهار استان ساحلي جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سيستان و بلوچستان در مجموع نزديك به 100هزار دانش‌آموز بالاي 13سال به عضويت درآمده‌اند.

فدوي ادامه داد: 60 هزار نفر از اين دانش‌آموزان در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهاي نيروي دريايي سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اين آموزش‌ها تصريح كرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهيد فهميده در زمينه استفاده از شناورهاي نيروي دريايي آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند. فدوي در پايان خاطرنشان كرد: در اجراي طرح رهروان شهيد فهميده نيروهاي دانش‌آموز پس از سازماندهي، عضوبسيج دانش‌آموزي شده كه با پشت سرگذاشتن آموزش‌هاي 30 تا 45 روزه وارد طرح نظير به نظير مي‌شوند كه در اين مرحله نيز پس از پشت سرگذاشتن يك دوره يكساله آموزشي مقطع به مقطع با نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ارتباط دائمي خواهند داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

بيانيه دانشجويي عليه اظهارات ساورز

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مورد اظهارات اخیر رئیس سازمان جاسوسی انگلیس و اظهارات گروه 1+5 جهت آغاز مذاکرات هسته ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شاهد بودیم که بار دیگر یکی از دولت‌مردان روباه پیر خوی استعماری و زیاده خواهانه خود و دولت مطبوعش را آشکار کرده و با گستاخی هرچه تمام‌تر به اظهار نظری درشت گویانه در مورد برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان پرداخت.

اظهارات نسنجیده رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان در مورد انجام فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران در حالی که خود و سرویس مطبوعش در قتل عام و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی سابقه بسیار نامطلوبی دارند بدنه دانشجویی کشور را بر آن می دارد تا به بیان نکاتی چند در این باره بپردازد:

1: این اظهارات درشت گویانه که در طول یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است نشانگر اوج عجز و ناتوانی این کشور مستکبر و زیاده خواه و همفکرانش در عرصه بین المللی در مقابل خواست و اراده ملی ملت ایران که همانا دستیابی به رشته های گوناگون علم و دانش که یکی از بخش های آن انرژی صلح آمیز هسته ای است، می باشد.

2: این اظهارات موذیانه تنها وجهه مستکبر این دولت و دولت‌های همفکر با آن را در عرصه جهانی به خوبی برای ملت های این کشورها و ملل و دولت های آزادیخواه جهان آشکار می سازد که این کشورها نه تنها به دنبال مذاکره نمی باشند بلکه همواره از مذاکره به عنوان ابزاری جهت رسیدن به نیات شوم و پلید خود و به صورت ابزاری و تبلیغاتی استفاده می نمایند.

3: کشورهای غربی تا کنون تمام آنچه که در توان داشته اند جهت مقابله با برنامه هسته ای کشورمان به کار گرفته اند و نمونه ها عملی این اظهارات که اکنون بیان شده است از سالها قبل در زمینه های مختلف از جمله هسته ای از سوی این کشورها به کار گرفته شده و نتیجه ای برای آنان در بر نداشته است و با وجود این تلاش های مذبوحانه اکنون کشورمان در چنین جایگاهی از لحاظ علم و فناوری در سطح جهان قرار دارد.

4: اکنون که پس از انواع تحریم های گوناگون ملت ایران توانسته است تا به جایگاه های مهمی در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله دانش هسته ای، هوا و فضا،صنایع دریایی، صنایع دفاعی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، سد سازی و... دست یابد و به الگویی برای تمامی ملت های آزادیخواه و آزاده جهان بدل گردد شکست تحریم ها بیش از پیش بر طراحان آن آشکار گردیده است و نتیجه معکوس آن به ضرر آنان و نیات شوم و پلیدشان بدل گشته است.

5: تحریم های شورای امنیت و کشورهای مستکبر بر علیه ملت ایران نه تنها موجب کند شدن پیشرفت های ملت ایران نگردید بلکه موجبات سرعت بخشیدن به آن در زمینه های مختلف از جمله هسته ای و به‌دست آوردن توانمندی از سطح دارا بودن تنها چند سانتریفیوژ به توانایی در غنی سازی با سطوح 3،5 و 20 درصد را موجب گردید.

6: اکنون نیز پس از شکست این تحریم ها و قطعنامه های اخیر شورای امنیت و کشورهای مستکبر که بر خلاف انتظار آنان تنها موجب استواری و مستحکم تر شدن اراده ملی در ایران گردید این کشورها و دولتمردانشان می کوشند تا هرچه سریعتر مفری برای رهایی از این بن بست خودساخته پیدا نمایند،همان کشورهایی که روزی پیش شرط تعلیق غنی سازی را به عنوان پش شرط مذاکره مطرح می نمودند اکنون و با عجله ای غیر معمول بر آن شده اند که هرچه سریعتر و قبل از آشکارتر شدن افتضاح شکست تحریم ها، بدون پیش شرط به پای میز مذاکره بازگردند.

7: اکنون و پس از این اظهارات گستاخانه رییس دستگاه اطلاعاتی انگلیس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توصیه می کنیم که چنانچه با این نیات پلید به مذاکرات نگاه می کنند هرچه سریعتر آن را تغییر دهند که در غیر اینصورت باز هم نتیجه ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

8: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که ضمن ادامه پافشاری بر حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تا زمان اعلام نظر قطعی کشورهای مذاکره کننده به سؤالات ملت ایران در زمینه های مورد بحث از جمله زرادخانه های هسته ای اسرائیل آن هم به جهت راستی آزمایی ادعاهای کشورهای غربی در زمینه پایبندی به ادعاهایشان در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای نسبت به آغاز مذاکرات اقدام ننماید که در غیر اینصورت موجبات خشم جامعه دانشجویی کشور را در برابر این کشورها و مذاکرات فراهم می آورد.

9: از وزارت خارجه درخواست می کنیم که هرچه سریع‌تر نسبت به احضار سفیر روباه پیر در کشورمان اقدام نموده و مراتب خشم و انزجار ملی ملت ایران بويژه دانشجویان انقلابی و استکبار ستیز را در برابر اظهار نظرات گستاخانه فراهم آورد.

10: اکنون و با توجه به نزدیک شدن به سال روز یوم ا.. 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام می داریم که چنانچه جاسوسخانه های کشور های مستکبر بويژه جاسوسخانه کشور روباه پیر در ایران هرچه سریعتر روند دخالت در امور داخلی کشورمان را متوقف ننمایند و یا دولتمردان این کشورها بر به کار بردن ادبیات گستاخانه و درشت گویانه اصرار ورزند دانشجویان انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا 13 آبانی دیگر را در همان قالب و یا قالب های خلاقانه دیگر و در هر روزی از ایام سال تکرار نمایند و به مستکبران اثبات نمایند که نسل های جدید جوانان دانشجوی ایرانی استوارتر از گذشته در صحنه ها حاضر بوده و آماده مقابله و جانفشانی در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی می باشد.

این یادآوری نیز به تمامی مستکبران ضروری به نظر می رسد که بهتر است قبل از دیر شدن هرچه بیشتر و از دست دادن زمان، حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف و از جمله مشارکت در اداره بهتر جهان را به رسمیت شناسند و از ایجاد هزینه های اضافه برای خود و ملت هایشان جلوگیری به عمل آورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

برنامه های یوم الله 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ویژه برنامه های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت : این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا برگزار می شود. وی افزود :برگزاری نشست های دانشجویی ، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش اموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی امریکایی در لانه جاسوسی ، از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

اصغر آبخضر افزود :این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی،دانش اموزی ،تشکلهای مردمی ،ارتباطات ، رسانه و استانها برنامه های گسترده ای را برای این روز تدارک است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه های آن محسوب می شود. وی اضافه کرد :اجرای سرود حماسی مرگ بر امریکا ،قرائت بیانیه های دانش اموزی ،دانشجویی و طلاب ،اجرای سرود همگانی دانش اموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام ، از جمله برنامه های امسال 13 آبان ، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود : لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت امریکا (لانه جاسوسی )نگهداری می شود، امسال بعنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات امریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی ، حمل می شود.

وی با تشریح وقایع مهم تاریخی 13 آبان سال های 43 ، 57 و 58 گفت :ملت ایران از 13 ابان 43 درس پیروی از رهبری در مقابل استکبار جهانی ،از 13 ابان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی و از سیزه ابان 58 درس ایمان استواری وبرائت از شیاطین و زورگویان جهانی را آموخت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، همچنین به دخالت هاو شرارت های امریکا در امور داخلی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود :به تازگی یکی از مقامات سازمان سیا اعلام کرد ، سالانه 2 طرح بزرگ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند ، که این امر نشان می دهد تا کنون ملت فهیم ایران بیش از 60طرح امریکا را با شکست مواجه کرده است.

آبخضر ، ‌زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم را هدف اصلی برگزاری مراسم سیزدهم ابان عنوان کردو افزود : تبلور روحیه مبارزه با استکبار جهانی با ایجاد وحدت ملی وتبعیت از مقام معظم رهبری ،ایجاد شناخت بویژه در نسل جوان ایران و جهان نسبت به سیاست ها زورمدارانه امریکا در خلیج فارس و در کل جهان ، بویژه کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ، بعنوان اصول ارزشی و ارمانی ملت مسلمان ایران از دیگر اهداف ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

شرح در متن

شنیده شده رقیب آرای باطله به شدت سرما خورده است و حاج آقارا بسته اند به آنتی بیوتیک و تب ولرز و سرفه های جگر خراش و آبریزی از بینی و چشمها امان ایشان را بریده است. گفته می شود ابوفتنه بواسطه شب زنده داری ها!!
 
تن رنجور و نحیفی دارند و باتوجه به بیماریهای کهنه و ناخوشی فصلی اخیر ، حال و هوای دیگری با استفاده از تلخ دود ها بوجود آمده است که زیاده روی در این فقره می تواند مشکلات جدی برای وی بوجود بیاورد ، هرچند اطباء ترک در این سن را توصیه نمی کنند ولی افراط همان اثر را در تسریع خواهد داشت !
 
 


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

سرقت پلاک خودروهای دولتی و نظامی در دستور کار پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگي عناصر گروهک تروريستي پژاک با مراجعه به برخی از روستاهاي توابع شهرستان مريوان به اهالي اعلام داشته اند که اقدام به سرقت پلاک خودروهاي ادارات و سازمان هاي دولتي نموده و پلاک هاي مسروقه را در قبال دريافت مبالغي در اختيار آنها قرار دهند.
 
درخواست سرقت پلاك خودروهاي اسقاطي و ادارات دولتي از سوي عناصر گروهک تروريستي پژاک از اهالي در گذشته نیز انجام شده است. این گروهک تروریستی سعی دارد از پلاک های دولتی و نظامی جهت اهداف تروریستی خود استفاده نماید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

برنامه‌های یوم الله 13 آبان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه‌های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت: این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های دانشجویی، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی آمریکایی در لانه جاسوسی، از جمله برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است. اصغر آبخضر افزود: این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی، دانش آموزی، تشکلهای مردمی، ارتباطات، رسانه و استان‌ها برنامه‌های گسترده‌ای را برای این روز تدارک دیده است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه‌های آن محسوب می‌شود.

حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس در مراسم 13 آبان

وی اضافه کرد‌: اجرای سرود حماسی مرگ بر آمریکا، قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام از جمله برنامه‌های امسال 13 آبان، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود: لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) نگهداری می‌شود، امسال به‌عنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات آمریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی، حمل می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

خبر خاتمی از فتنه‌هایی که در راه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. آیت الله سید احمد خاتمی شب گذشته در مرحله دوم اولین دوره فرهنگی ـ آموزشی ائمه جماعات مساجد کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: انتظار است ائمه جماعات در قضایای سیاسی بی توجه نبوده و حضور ولایی در صحنه داشته باشند. وی افزود: شان مسجد، امام جماعت، محراب و منبر بالاتر از آن است که در محدوده بسته جناحی و حزبی قرار گیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه جماعات علمداران بصیرت در جامعه به شمار می‏روند، گفت: مساجد نهادهای مختلفی از جمله بسیج، کانون‏های فرهنگی هنری و هیئت امنا دارد و ساماندهی این مجموعه بر عهده امام جماعت است. خاتمی بیان داشت: امام جماعت باید به عنوان یک مدیر از ظرفیت‏های موجود مساجد در راستای نشر و گسترش دین استفاده کنند. وی ادامه داد: امام جماعت مساجد برای مدیریت این مکان مقدس نباید تنها به اقامه نماز بسنده کنند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش بصیرت افزایی ائمه جماعات در جامعه اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات زمانی که حق و باطل با هم در آمیخته‏اند، باید علمداران بصیرت در جامعه باشند. خاتمی تاکید کرد: به تعبیر امام علی (ع) علمداران دین چه در فضای حاکمیت باطل و چه در فضای فتنه دارای وظایفی هستند و کسانی از عهده این مسئولیت بر می‏آیند، که دارای بصیرت، صبوری و قدرت شناخت مواضع حق را داشته باشند. وی خدا شناسی، نبوت، امامت، نعمت و وظیفه شناسی را از مصادیق بصیرت برشمرد و بیان داشت: بصیرت در بعد دشمن شناسی بسیار مهم است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر پر برکت اخیر خویش به شهر مقدس قم رهنمودهای بسیار مهمی ایراد فرمودند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در قم فرمودند که دشمن در پی اسلام منهای روحانیت و روحانیت منهای سیاست است و البته باید توجه داشت که این موضوع سابقه صد ساله دارد، زمانی میرزای شیرازی آن فتوای معروف را در تحریم استفاده از تنباکو اعلام کرد، دشمن تاثیر گذاری روحانیت را مشاهده و از همان زمان به دنبال تحقق تز اسلام بدون روحانیت بود.
 
وی افزود: تئوری اسلام منهای روحانیت در دوران قبل از انقلاب اوج گرفت که با پیروزی انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد و در این سال‏ها نیز برخی در صدد کاهش تاثیر گذاری روحانیت هستند. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دشمن به مقابله با تمام دین برخاسته و در صدد فرو ریختن کاخ اعتقادات سالم مردم و جوانان است، تصریح کرد: دشمنان وقتی گرایش مردم را به حوزه مباحث عرفانی دیدند، عرفان‏های بدلی را به صحنه آورده و با ایجاد فرقه‏های انحرافی نظیر بهائیت و وهابیت در پی انحراف عقاید مردم برآمدند.
 
خاتمی گفت: فتنه سال 78 زمینه ساز فتنه سال 88 بود.
 
وی اضافه کرد: آنچه در هشت ماهه پس از انتخابات به وقوع پیوست توطئه براندازای بود که به لطف الهی و با درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم خنثی شد. عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی به صراحت بیان می کردند که حوادث هشت ماهه انتخابات به مراتب از سال های جنگ سخت تر بود که به لطف خدا آخرین میخ بر تابوت جریان فتنه در حماسه 9 دی زده شد و آن روز، روز مرگ فتنه و آغاز توطئه‏های جدید استکبار به شمار می آید.
 
خاتمی عنوان کرد: دشمنان بعد از حماسه 9 دی شروع به تحریم‏های همه جانبه کردند. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: باید در هر زمان دید که دشمن چه شعار و چه هدفی را دنبال می کند که رهبر معظم انقلاب در سفر ده روزه خود به استان قم پرده از چند توطئه دشمن برداشتند. وی خاطرنشان کرد: تداوم نهضت عاشورا، نظام اسلامی است که پرچم اسلام ناب محمدی را در جهان برافراشته است.
 
امام جمعه تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توطئه دیگری از دشمن که «آخوند حکومتی و حکومت آخوندی» است را آشکار کردند، بیان داشت: روحانیت سخنگوی دین و دین نیز برای همه مردم است، دیدن روحانیت به عنوان یک قشر خطا و اشتباه است. خاتمی با اشاره به اینکه القای شعار «حکومت آخوندی» در راستای تحریک مردم به این موضوع می باشد که آنان در حکومت اسلامی کنار گذاشته شده و روحانیت سر کار قرار گرفته است، یادآور شد: تنها پنج درصد از روحانیت در امور اجرایی کشور مشغول به کار هستند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

"صدای آمریکا" تریبون جمهوری اسلامی برای حمله به مخالفان است!

اظهارات یکی از اعضای اتاق فکر لندن که از طریق شبکه تلویزیون VOA منعکس شده، با واکنش منفی و البته جالب مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. به گزارش جنبش سرخ حسینی - به نقل از شبکه ایران، سایت کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب در مطلبی جالب، ارگان رسمی وزارت امور خارجه ایالات متحده را به همراهی با جمهوری اسلامی ایران برای تخریب سران جریان ضدانقلاب متهم کرده است.

سایت "خودنویس" با اشاره به حضور اکبر گنجی "از تئوریسین‌های جریان اصلاحات که سابقه هتاکی به مقدسات دینی و اسلامی را هم در کارنامه خود دارد" در برنامه‌های تلویزیونی شبکه صدای آمریکا و اعتراف او به عدم وقوع تقلب در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، این مساله را "حمله به سران مخالف نظام ایران" نامیده است.

این سایت همچنین گنجی را که از سوی وزیر ارشاد دولت اصلاحات لقب "ابوذز میرحسین موسوی" دریافت کرده بود، خارج از جریان مخالف ایران دانسته و در این زمینه نوشته است: اکبر گنجی که ۱۰ ماه پیش عضو «اتاق فکر جنبش سبز» بود و بعدها به دایره مغضوبین وارد شد، این روزها از رسانه‌های مختلف مشغول حمله به گروهی از سران جنبش سبز است. 

"ابوذر موسوی" چطور مورد غضب واقع شد؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که گنجی در یک همایش، بخشی از سخنرانی خود را به بررسی امکان وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران اختصاص داد. وی در این سخنرانی که در کشور آلمان برگزار شد، صریحا اعلام کرد که اصولا امکان وقوع تقلب در انتخابات وجود نداشته است و هیچ تقلبی هم روی نداده و احمدی‌نژاد رئیس جمهور قانونی ایران است.

شاید خود گنجی هم تصور نمی‌کرد این سخنان، خارج‌نشینان مخالف جمهوری اسلامی را تاحدی عصبانی کند که حتی حکم به اخراج وی از جمع اپوزیسیون بدهند. البته در پی اعتراض محافل ضدانقلاب به اکبر گنجی، وی تحلیل مجددی در رد ادعای پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 منتشر و به برخی فعالان تندروی جبهه اصلاحات استناد کرد.

اکبر گنجی، هفته گذشته ضمن تأیید بر اینکه، جریان فتنه قابل تعریف نیست، تصریح کرده بود طبق نظرسنجی های اصلاح طلبان هم آرای احمدی نژاد در سراسر کشور بیش از موسوی بوده است.

گنجی که سال گذشته از سوی مهاجرانی به عنوان یکی از 5 عضو اتاق فکر فتنه در خارج کشور معرفی شده بود، در پاسخ به اعتراض های مطرح شده نوشت: "هویت مخالفت با جمهوری اسلامی را نمی‌توان با مدعای پیروزی موسوی در انتخابات برساخت. این مدعا بلا دلیل است. پیامد منفی چنان تلقی این است که هر کس این باور را ندارد، «ناسبز» است بلکه حتی فتنه گرانی وجود دارند که به صراحت تقلب در انتخابات را انکار می کنند از جمله تاج زاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و خاتمی و مجمع محققین و مدرسین، و نمایندگان موسوی و کروبی در دیدار با رهبری."

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

13 آبان سر‌آغاز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت. به نقل از ‌روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه در دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، برگی زرین و روزی حساس است، چرا که سه مقطع بزرگ و سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر در این روز رقم خورده است؛ رویدادهایی که هر کدام از آنها مصادیقی آشکار از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و ‌رهبری آگاه و شجاع‌ ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است، رویدادهایی که هر یک به تنهایی می‌تواند مبنای تداوم حرکت انقلابی و ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی انسان‌های مؤمن و متعهد این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 به دنبال اعتراض کوبنده ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حق‌طلب در سال 1357 و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال 1358، رویدادهایی هستند که نه تنها تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، بلکه تحولات جهانی را هم تحت تأثیر قرار داد و جوهره همه آنها عبارت بود از شکست هیمنه و هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار و سرآغاز نمایش مظالم این قدرت شیطانی در سراسر عالم و به همین دلیل هم این روز بزرگ ‌به نام "روز مبارزه با استکبار جهانی " نام گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز در این زمینه فرمودند: "سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است."

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

هشداری که خاتمی و احمدی نژاد گرفتند

به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس معتقد است كه وضعيت فعلي حجاب به مراتب بدتر از وضعيت حجاب در دولت اصلاحات بوده است.

محمد تقي رهبر نماينده اصفهان در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني به جلسه هفته گذشته فراكسيون روحانيون مجلس با وزير ارشاد اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مسائل مربوط به حجاب و انتقاد به حجاب در تئاتر و سينما مطرح شد و همة اعضا معتقد بودند كه وضعيت با ارزش‌هاي انقلاب مطابقت ندارد.

وي ادامه داد: به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. اين نماينده مجلس در ادامه خاطر‌نشان كرد:

در دوران اصلاحات نسبت به وضعيت بي‌حجابي به سيد محمد خاتمي رئيس جمهور وقت هشدار دادم، اما در حال‌حاضر متاسفانه بايد بگويم كه وضعيت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دولت اصلاحات است. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس از استمرار جلسات اين فراكسيون با وزارت ارشاد و رئيس سازمان صدا و‌سيما نيز خبر داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()